Ostaja

Maksaminen ja toimitus

Maksaminen tapahtuu suoraan kassalla Maksukaistan palvelun välityksellä, joka tarjoaa maksuvaihtoehdoiksi verkkopankin, luottokortin ja luottolaskun. Reagoimme tilaukseesi 1-3 päivän kuluessa ja lähetämme sähköpostiisi viestin, kun tuotteesi on toimitettu.

Nouto

Voit valita noudon, jolloin saat noutaa tuotteet ilmaiseksi yhteistyökumppanimme Jolien luonnonkosmetiikkamyymälästä osoitteesta Uudenmaankatu 26, Helsinki. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse, kun tuote on noudettavissa. Voit mennä noutamaan tuotteen Jolien aukioloaikoina ma-pe klo 10-19 ja la 10-16. Sinun tarvitsee vain ottaa mukaan henkilöllisyystodistus, jota vastaan voit ottaa sinulle nimetyn tuotteesi laatikostamme.

SECCO-toimitus
SECCO-toimitus on turvallinen lähetystapa, jossa voit seurata tuotteesi matkaa R-Kioskillesi seurantakoodilla. Vastuu tuotteesta on Seccolla sekä toimituksen välittävällä DB Schenkerillä. Toimitus maksaa ostajalle ostettujen tuotteiden määrästä riippumatta 5,70 €. Tuote noudetaan ostajalle lähimmältä R-Kioskilta. Ostaja saa ilmoituksen, kun tuote on saapunut noudettavaksi.

Palautus

Tarjoamme ilmaisen palautuksen yli 10 euron tuotteille. Sinulla on ostohetkestä lähtien 14 päivää aikaa ilmoittaa osoitteeseen myyntipalvelu@secco.fi halukkuudestasi palauttaa tuote. Mikäli toimitusvaikeuksista johtuen et saa tuotetta testattavaksi ajoissa, pidennämme palautusaikaasi. Mahdollisista toimitusongelmista ja palautusajan pidentämisestä tulee myös olla yhteydessä osoitteeseen myyntipalvelu@secco.fi.

Palautuksesta ilmoittamisen jälkeen ostajalla on 7 päivää aikaa toimittaa tuote takaisin toisella seuraavista tavoista:

Myyntipalvelulaatikko
Palautuksen voi tehdä aina ilmaiseksi Helsingin Jolie-luonnonkosmetiikkaliikkeen myyntipalvelulaatikkoon ilmoittamalla palautuksesta ensin osoitteeseen myyntipalvelu@secco.fi.

SECCO-toimitus
Maksamme myös palautuspostikulut yli 40 € maksaneille tilauksille, kun palautat jonkun tilauksesi yli 10e maksaneista tuotteista. Ilmoita palautuksesta osoitteeseen myyntipalvelu@secco.fi, jonka jälkeen lähetämme sinulle palautustoimituskoodin ja lisäohjeet. Voit viedä palautuksesi lähimpään R-Kioskiisi ja näyttää toimituskoodin suoraan puhelimestasi.

Reklamaatio

Koska myymämme tuotteet ovat käytettyjä, on luonnollista, että niissä näkyy käytön jälkiä. Hieman kulunut -kuntoluokitus kertoo, että tuotteessa saattaa olla kulumisen merkkejä. Myös hyväkuntoiseksi luokitelluissa tuotteissa saattaa olla nähtävissä lieviä käytön jälkiä, eikä kunto ole verrattavissa uuteen tuotteeseen. Pyrimme myös kuvin ja lisätiedoin ilmoittamaan, mikäli tuotteessa on joku erillinen kulumakohta.

Mikäli tuote poikkeaa selkeästi kuvauksesta, ja kuvauksessa on esimerkiksi unohdettu ilmoittaa mahdollisesta reiästä tai muusta näkyvästä viasta, on tuotteella 14 päivän reklamaatio-oikeus ostohetkestä. Palautus tapahtuu samoin kuten ylläolevissa palautusohjeissa kerrotaan, mutta me korvaamme kaikki kulut ja tuotteen hinnan. Otathan reklamaatiotapauksissa yhteyttä osoitteeseen myyntipalvelu@secco.fi

Toimituksessa rikkoutunut tuote

Secco ja DB Schenker ovat vastuussa toimituksessa rikkoutuneista tuotteista. Otathan rikkoutuneen tuotteen tapauksessa yhteyden osoitteeseen myyntipalvelu@secco.fi ja lähetät kuvan tuotteesta, jotta voimme korvata sen.